وبلاگ سبز

من شدیداً مایلم که یه جایی به یه نوعی مراتب قدردانی خودم از آق بهمن رو ابراز کنم. خداوکیل یه تنه داره کار یه تیم گردن کلفت از ژورنالیــــــــست های حرفه ای رو انجام می ده. جالب ترش به نظر من اینه که با این حجم کار، سرعت و دقت خبر رسانیش هم عالیه. مدت هاست از اینکه فقط دارم از وبلاگش استفاده می کنم (شده منبع خبری شماره یک من)، و نه قدردانی ای، بزرگداشتی، تقدیری، تشکری، چیزی، احساس وجدان درد گرفته ام.
به نظرم رسید ماها که استاد بازی های لوس و خنک وبلاگی هستیم (یادتون که نرفته: من هم به نوبه ی خودم از آرمیتا و لولیتا و سارینا و کامبیز و پژمان دعوت می کنم که بهترین خاطره شون رو از کمک مربی مهدکودک شون بنویسن)، چی میشه حالا یه جمعی از وبلاگ نویس ها هم دسته جمعی از این رفیق خستگی ناپذیرمون به یه شکلی تشکر کنن؟ نه خداوکیل چی میشه؟
شاید بشه از همه ی اهالی وبلاگستان دعوت کرد که همه با هم در یه روز خاص یه متن قدردانی رو که یه نفر از پیش آماده کرده پست کنن. در مورد انتخاب روز و متنش نظر بدین. ندادین هم ندادین. ما هیچ ابایی از دادن پیشـــــــــنهادهای «مفتش گرون» نداریم. اصولاً ما از مادر به شکل سنگی زاییده شدیم بر روی یخ.

4 پاسخ to “وبلاگ سبز”

  1. نجوا Says:

    ما هم به نوبه خودمون و از همین تریبون تشکرمون رو اعلام میکنیم.
    امید به گوش شون برسه و خداوند هم هر روز توانشون رو بیشتر کنه.
    اما اگه خواستید چنین کاری کنید و یک چنین حرکت وبلاگی راه بندازید، پیشنهاد میشود که یک متن شبیه نباشه، هرکس به سلیقه خود.
    اصلاً اجازه بدید اگر کسی خواست از کسان دیگر هم تشکر کنه، اما تشکر نامه باشه از اینچنین دوستانی! به هرحال اینم یه پیشنهادِ دیگه. (;
    موفق باشید.

  2. مو Says:

    منم موافقم كه بايد ازش تشكر كرد اما فكر كنم اگه همه يه اي ميلو براش پُست كنيم ديگه نيازي به سپم نداشته باشه. :—-)
    البته در كل اگه يه همچي حركتي كنيم و صدا كنه ممكنه براي برگشت بنده خدا مشكل ايجاد شه و به هر حال مملكت نيست كه. بايد يواشكي به ش ايميل بزنيم يا تو خبررساني اگر مي تونيم به او و جنبش كمك كنيم.
    در ضمن از خود شما هم ممنونيم كه هي مارو ميخندوني ها! (منظورم كلن وبلاگه، نه اين پُست) استعداد طنزتون فكر كنم هم وزن مهندسي تون باشه. تازه موسيقي هم كه بابا. ماشالا از هر وري هنري.
    تحويل بگير آقا! :–))

  3. بهمن Says:

    من خیلی مخصم و ممنون بابت لطف شما.
    آدم از همین نوشته ها کلی انرژی می گیره

  4. parissa Says:

    آره واقعا. بهمن، حنیف مزروعی، ….

بیان دیدگاه