ترجیع بند این روزها

بچه که بودم زیاد پیش میومد که یه اسم به ذهنم برسه و فکر کنم که چه اسم قشنگیه برای یه فیلم سینمایی. و تصمیم قاطع بگیرم که وقتی بزرگ شدم یه فیلم بسازم مخصوص این اسم که تو تاریخ سینما ثبت بشه.

بعدترها اسم های محشری به ذهنم می رسید که قرار شد براشون سمفونی بسازم.

اخیراً یه ترجیع بند به ذهنم رسیده که دوست دارم یه شعر مفصل براش بسازم. شاید با استفاده از یکی از همون سمفونی هایی که قراره بسازم یه اپرایی ازش در بیارم. شایدم اگه بخت یاری کنه همین اپرای معروف رو توی بعضی از پلان های یکی از فیلم های سینمایی ام استفاده کنم. کسی چه می دونه …

اما ترجیع بندی که این روزها همه اش تو ذهنمه:

«ریدم به زندگی

ریدم به زندگی».

3 پاسخ to “ترجیع بند این روزها”

  1. آراد Says:

    بازیگر نقش اول نمی خوای؟
    پایه ام اساسی

  2. شیخ نسیان Says:

    همینجوری که نمیشه برادر من، باید اول تست بدی

  3. naserfarzinfar Says:

    می تونه سوژه ی یه نقاشی هم بشه.: یکی چمباتمه نشسته روی توالت از لحاظ ایرونیش و مثل یه اسهالی سهل گیر مادرزاد همه ی دنیا رو قهوه ای می کنه. شاید بشه به عنوان پوستر فیلم ازش استفاده کرد.

بیان دیدگاه